مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 20:302023-06-24سياسي

کاروان پیاده زینبیون بهاباد عازم مشهد مقدس شد


کاروان پیاده زینبیون شهرستان بهاباد یزد برای دومین سال متوالی با بدرقه مردم و مسئولان این شهرستان با پای پیاده عزم مشهد مقدس شد.

- مدیر کاروان پیاده زینبیون بهاباد در حاشیه اعزام این گروه به خبرنگار مهر گفت: زائران در مدت 25 روز، مسافت هزار کیلومتری شهرستان بهاباد تا مشهد مقدس را طی می کنند و پس از عبور از 86 شهر و روستا، در ایام عید غدیرخم به مشهد می رسند.

حجت الاسلام امیری افزود: پنج نفر به عنوان کادر و پشتیبان، این کاروان 52 نفره را حمایت می کنند، جوان ترین زائر 16 سال و مسن ترین آن ها 65 سال دارد.

وی بیان داشت: این کاروان برای نخستین بار پس از زیارت مرقد مطهر شهدای شهرستان بهاباد در گلزار شهدای بهشت محمدی با بدرقه اقشار مختلف مردم و مسئولان، این شهر را به مقصد مشهد مقدس ترک کرد.

وی یادآور شد: عاشقان امام رضا (ع) برای رسیدن به این مقصد جانبخش از شهرهای بهاباد، طبس، فردوس، گناباد و تربت حیدریه عبور خواهند کرد.

امیری اضافه کرد: زائران بارگاه امام رضا (ع) در طول سفر معنوی خود، آموزش های قرآن، احکام و مسائل عقیدتی را فرا خواهند گرفت و با اقامه نماز جماعت و برگزاری جلسات دعا و نیایش از فیوضات این سفر بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان پیاده زینبیون بهاباد عازم مشهد مقدس شد

کاروان پیاده زینبیون بهاباد عازم مشهد مقدس شد