مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 21:002023-07-02اقتصادي

پارک خانواده در اقبالیه احداث می شود


شهردار اقبالیه از احداث پارک خانواده با بیش از 14 میلیارد تومان اعتبار در این شهر خبر داد.

- میکاییل سلمانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال زیرسازی و آسفالت حدود 16 هزار متر مربع از معابر و خیابان های شهر اقبالیه اجرایی شده است.

وی افزود: بیشتر پروژه های تعریف شده در مرحله برگزاری مناقصات عمومی قرار دارد که در تلاش هستیم 110 میلیارد تومان پروژه عمرانی که پیش بینی کرده ایم، بیشتر اجرایی شود و بتوانیم نسبت به تکمیل پروژه های نیمه تمام اقدام کنیم.

  شهردار اقبالیه تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از سال گذشته بیش از 20 میلیارد تومان نسبت به خرید ماشین آلات اقدام شده که شامل خرید یک دستگاه نیسان، خرید و تجهیز یک دستگاه کاپرا ماشین پیشرو برای آتش نشانی، یک دستگاه گریدر، غلطک و غلطک دستی می شود.

  سلمانی ادامه داد: پیگیر اختصاص گریدر و خودروهای وانت مزدا به شهرداری هستیم و مبالغ آنها به شرکت های مربوطه واریز شده این در حالی است که تمام اعتبار مورد نیاز شرکت های طرف حساب شهرداری برای خرید ماشین آلات پرداخت شده است.

 این مسوول تصریح کرد: از وزارت کشور و استانداری قزوین پیگیر اخذ تسهیلات هستیم تا یک دستگاه جرثقیل و بالابر برای شهرداری خریداری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک خانواده در اقبالیه احداث می شود

پارک خانواده در اقبالیه احداث می شود