مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-19اقتصادي

استان های مازندران و ولگاگراد روسیه؛ گسترش روابط در حوزه کشاورزی را کلید زدند


مسئولان 2 استان مازندران و ولگاگراد روسیه در راستای دیپلماسی اقتصادی دولت سیزدهم برای برقراری رابطه با کشورهای همسایه به این نتیجه قطعی رسیده اند که کشاورزی می تواند به شاهراه گسترش و تبادلات تجاری میان دو استان تبدیل شود.

- استان های مازندران و ولگاگراد روسیه؛ گسترش روابط در حوزه کشاورزی را کلید زدند ایسنا/مازندران مسئولان 2 استان مازندران و ولگاگراد روسیه در راستای دیپلماسی اقتصادی دولت سیزدهم برای برقراری رابطه با کشورهای همسایه به این نتیجه قطعی رسیده اند که کشاورزی می تواند به شاهراه گسترش و تبادلات تجاری میان دو استان تبدیل شود.

‎ وجود ظرفیت بی بدیل حمل و نقل آبی در کنار بنادر و مناطق ویژه اقتصادی مانند بندرامیرآباد در شرق مازندران از یک سو و تنوع محصولات کشاورزی که می تواند به نحو مطلوبی به نیازهای 2 طرف در شرایط مختلف پاسخ دهد، این امیدواری را ایجاد کرده است تا مازندران و ولگاگراد گسترش روابط را با این بخش کلید بزنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی استانداری مازندران، استاندار مازندران که در راس هیاتی روز دوشنبه هفته جاری به کشور روسیه سفر کرده است در بازدید از روند مذاکرات کارگروه مشترک کشاورزی مازندران و ولگاگراد روسیه، اظهار کرد: نشست تخصصی گروه های اقتصادی مازندران و ولگاگراد روسیه در حالی در تخصصی ترین سطح د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان های مازندران و ولگاگراد روسیه؛ گسترش روابط در حوزه کشاورزی را کلید زدند

استان های مازندران و ولگاگراد روسیه؛ گسترش روابط در حوزه کشاورزی را کلید زدند