مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-18سياسي

توسعه مفهوم خدمت از مهمترین ماموریت های کانون های خادمیاری رضوی است


قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به فلسفه تشکیل کانون های خادمیاری رضوی در سراسر کشور، یکی از مهمترین ماموریت های این کانون ها را توسعه مفهوم خدمت به مردم ذیل نام مبارک امام رضا(ع) برشمرد.

- ایسنا/خراسان رضوی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به فلسفه تشکیل کانون های خادمیاری رضوی در سراسر کشور، یکی از مهمترین ماموریت های این کانون ها را توسعه مفهوم خدمت به مردم ذیل نام مبارک امام رضا(ع) برشمرد.

مالک رحمتی در گردهمایی مدیران کانون های خدمت رضوی که با حضور مدیران 32 کانون از سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه ما در کشوری زندگی می کنیم که بر پایه نظام جمهوری اسلامی است و انقلابی داریم که بر محوریت مردم و ثمره خون شهدا و ایثارگری و رشادت آنان است، از همین رو ما مسئولان و خادمان بارگاه نورانی ثامن الحجج (ع) به تاسی از سیره شهدا و برای ادامه راه آنان، باید بیش از پیش برای رابطه بین امام و امت تلاش کنیم و با تمسک و توسل به امامی که در زیارت نامه اش می خوانیم و به آن یقین و باور داریم که هم می بیند و هم می شنود و جواب می دهد.

وی افزود: اگر این بستر و زمینه ارتباط ملت با امام مهیا شود بسیاری از مشکلات و ناهنجارهای اجتماعی و فرهنگی به وجود نمی آید و ما بایستی در به وجود آمدن برخی کاستی ها و نقصان ها به ویژه جوانان خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مفهوم خدمت از مهمترین ماموریت های کانون های خادمیاری رضوی است

توسعه مفهوم خدمت از مهمترین ماموریت های کانون های خادمیاری رضوی است