مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 08:202023-07-13سياسي

طرح مزرعه تا پوشاک برای توسعه کشت پنبه درگلستان برنامه ریزی شود


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: باید طرح از مزرعه تا پوشاک برای توسعه کشت پنبه درگلستان برنامه ریزی شود ضمن اینکه از واردات این محصول هم باید فاصله بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر غلامرضا منتظری شامگاه چهارشنبه در نشست نمایندگان مجلس، مدیران و فعالان اقتصادی با وزیر جهاد کشاورزی، اظهار کرد: ترمیم جاده های بین مزارع از نیازهای جدی استان است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مادامی که تکیه بر اعتبارت استانی باشد توسعه ای در بخش جاده های بین مزارع ایجاد نمی شود بنابراین باید این موضوع در اعتبارات ملی دیده شود.

وی ضمن تاکید بر احیای کشت پنبه در گلستان، گفت: باید طرح از مزرعه تا پوشاک برای توسعه کشت پنبه در گلستان برنامه ریزی شود ضمن اینکه از واردات این محصول هم باید فاصله بگیریم.

منتظری خواستار رفع مشکل تولیدکنندگان صنعت طیور شد و اضافه کرد: باید تدبیری برای مشکل تولیدکنندگان مرغ و لبنیات اندیشیده شود همچنین مشکل بخش آرد مرتفع شود تا دیگر شاهد صف های طولانی در نانوایی نباشیم.

وی در خاتمه یاد آورشد: به نظر می رسد وقت آن رسیده که وزارت جهاد کشاورزی چشم اندازی ترسیم کند تا به این ترتیب از روزمرگی نجات یافته و اقدامی در راستای ایجاد تحول در بخش کشاورزی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مزرعه تا پوشاک برای توسعه کشت پنبه درگلستان برنامه ریزی شود

طرح مزرعه تا پوشاک برای توسعه کشت پنبه درگلستان برنامه ریزی شود