مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 07:002023-07-17سياسي

استحاله فرهنگی و دینی جوامع اسلامی از اهداف نظام سلطه در فرقه سازی


مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: فرقه سازی ابزاری است که استکبار با هدف مشغول سازی و هویت زدایی و ایجاد اختلاف در امت اسلامی از آن حمایت و پشتیبانی می کند و فرقه ضاله بهاییت از مهمترین جریان های انحرافی در خدمت نظام سلطه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیفایی در همایش نقد بهاییت در دانشگاه پیام نور تبریز که به همت مرکز مشاوره معنوی تبریز ترتیب داده شده بود، با اشاره به موضوع فرقه سازی و حمایت نظام سلطه از این جریانات اظهار کرد: در این میان فرقه بهاییت با داشتن انحرافات و بدعت های فراوان سعی دارد خود را به عنوان یک دین معرفی کند اما در واقع یک تشکیلات سیاسی در خدمت استعمار و نظام سلطه است.

وی ضمن برشمردن مخاطرات فرقه ها خاطر نشان کرد: این جریان های منحرف با ایجاد مباحث غلط که عموما در پشت نقابی از الفاظ فریبنده قرار دارد، به دنبال تغییر هویت در امت اسلامی، مشغول سازی و استحاله فرهنگی و دینی آنها هستند.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: فرقه سازی ابزاری است که استکبار با هدف مشغول سازی و هویت زدایی و ایجاد اختلاف در امت اسلامی از آن حمایت و پشتیبانی می کند و فرقه ضاله بهاییت از مهمترین جریان های انحرافی در خدمت نظام سلطه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استحاله فرهنگی و دینی جوامع اسلامی از اهداف نظام سلطه در فرقه سازی

استحاله فرهنگی و دینی جوامع اسلامی از اهداف نظام سلطه در فرقه سازی