مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-01بين الملل

موشک نقطه زنی که برای روسیه دردسرساز شده


موشک های Storm Shadow که انگلیس به اوکراین داده است با دقتی تقریبا نقطه زن اهداف خود را هدف قرار می دهند و عملیات روسیه را به هم می ریزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، روزیاتو نوشت: به گفته سازنده موشک سایه طوفان، MBDA، این موشک هوا به هوا بردی بیش از 155 مایل (250 کیلومتر) داشته و برای پرواز در ارتفاع پایین پس از پرتاب به منظور فرار از شناسایی توسط دشمن طراحی شده است.

MBDA می گوید که یک سیستم هدف یاب مادون قرمز داخلی به این موشک اجازه می دهد تا اهداف برنامه ریزی شده را برای یک حمله دقیق شناسایی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوال استریت ژورنال، برد این موشک به این معنی است که می تواند به طور چشمگیری فراتر از توان لانچرهای مشهور و تحسین شده HIMARS که از سوی آمریکا به اوکراین فرستاده شده اند، حمله کند در حالی که موشک های آمریکایی برای حفظ برد حدوداً 50 مایلی (80 کیلومتری) اصلاح شده اند تا اوکراین نتواند با آن ها خاک اصلی را هدف قرار دهد.

والاس در ادامه تصریح می کند که تاثیر Storm Shadow بر ارتش روسیه در اوکراین عمدتاً حول محور لجستیک و همچنین فرماندهی و کنترل این کشور بوده است.

وزیر دفاع به پارلمان بریتانیا گفته که نیروهای روسیه پس از آنکه سال گذشته توسط HIMARS مورد حمله قرار گرفتند، با خارج کردن گره های فرماندهی و کنترل خود از محدوده برد این موشک ، خود را با این موشک قدرتمند تطبیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موشک نقطه زنی که برای روسیه دردسرساز شده

موشک نقطه زنی که برای روسیه دردسرساز شده