مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-06سياسي

رشد 12.2 درصدی محصولات فناورانه پزشکی در کشور


وزیر بهداشت با بیان اینکه حدود 29 هزار و 405 مقاله نمایه شده داریم، از رشد 11 درصدی تولید مقاله خبر داد و گفت: شاخص ها نشان می دهد وزارت بهداشت توانسته است در حوزه علم و فناوری موثر عمل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی در نشست معاونان تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در سالن امام علی(ع) دانشگاه شهید بهشتی اظهار داشت: رسالت اصلی ما پاسخگویی و تامین نیازهای مردم در حوزه سلامت است و باید تحقیق و پژوهش در خدمت تحقق این مهم باشند.

وی با اشاره به نام گذاری شعار سال مبنی بر رشد تولید و مهار تورم از سوی رهبر معظم انقلاب، افزود: ما در تربیت نیروی انسانی دانشمند، متخصص و کارآزموده موفق عمل کردیم و در تولید نیز باید زمبنه رشد و پیشرفت روز افزون را فراهم کنیم.

عین اللهی با بیان این که ایجاد رابطه ای عمیق بین دانشگاه های علوم پزشکی و حوزه های پژوهشی ضرورت دارد، تاکید کرد: آمایش سرزمینی موضوع مهمی است که باید در رشد، استعدادیابی و استعداد پروری حوزه تحقیقات مورد توجه قرار گیرد.

وی جهت ارتقای شاخص های سلامت در استان ها بر تشکیل شورای سلامت در استان های کشور تاکید کرد و با بیان اینکه امروز قوی ترین حوزه سلامت منطقه متعلق به جمهوری اسلامی ایران است، گفت: در بسیاری از شاخص های سلامت با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 12.2 درصدی محصولات فناورانه پزشکی در کشور

رشد 12.2 درصدی محصولات فناورانه پزشکی در کشور