مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 12:502023-06-22سياسي

مسئولان قضایی نسبت به گسترش عدالت در جامعه اقدام کنند


امام جمعه کرمانشاه با اشاره به خدمت گزاری به مردم بالاترین عبادت است، گفت: مسئولان قضایی نسبت به گسترش عدالت در جامعه اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مصطفی علما ظهر پنجشنبه در دیدار امروز رییس کل و مسئولان دادگستری استان کرمانشاه بر ایجاد امنیت و اجرای عدالت تأکید کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب و تبریک هفته قضاییه، افزود: باید بدانیم در هر شغل و مقامی که هستیم حاضر و ناظر خداست و اگر به این اصل توجه شود، هیچ مشکل و ناهنجاری از طرف مردم و مسئولان ایجاد نخواهد شد.

امام جمعه کرمانشاه با مهم دانستن خدمت به مردم، تصریح کرد: هر جایی که انسان خدمت به خلق الله کند، برکت و امنیت اجتماعی حادث خواهد شد و می بینیم امام راحل با آن همه عظمت علمی، فقهی و عرفانی می فرمایند به من خدمتگزار بگویید زیرا خدمتگزاری به مردم بالاترین ارزش اجتماعی است.

علما با مهم دانستن خدمت به مردم، تأکید کرد: باید بدانید خیلی از کسانی که به ما مراجعه می کنند دانش و تجربه دادگاه را ندارند و دادگاه باید پناه این افراد باشد و کار مردم راه بیفتد زیرا مردم غالباً قانون را نمی دانند و سعه صدر آنها بعضاً کم است.

وی بیان کرد: همه ما موظف به اجرای تکالیف خود هستیم و اگر به تکلیف خود عمل کنیم مشکلی در عرصه جامعه نخواهیم داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان قضایی نسبت به گسترش عدالت در جامعه اقدام کنند

مسئولان قضایی نسبت به گسترش عدالت در جامعه اقدام کنند