مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-03سياسي

اعتراض ایران به یک تصمیم عربستان


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از عربستان به خاطر اختصاص طولانی ترین مسیر در منطقه منا در گرم ترین ساعات روز به زائران ایرانی، که منجر به گرمازدگی شماری از آن ها شد، - نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از عربستان به خاطر اختصاص طولانی ترین مسیر در منطقه منا در گرم ترین ساعات روز به زائران ایرانی، که منجر به گرمازدگی شماری از آن ها شد، انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب ـ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ـ در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که در شهر مکه تشکیل شد، گفت: در منطقه منا (محل رمی جمرات) طولانی ترین مسیر در گرمترین ساعات روز برای برگشت زائران ایرانی در نظر گرفته شده بود، از این که شماری از زائران کشورمان به دلیل چنین تصمیمی در منا گرمازده شدند، ناراحت هستیم.

او از رییس سازمان حج و زیارت خواست که مراتب نارضایتی کشورمان نسبت به دور بودن مسیر برگشت زائران از جمرات را به مسئولان مربوطه منعکس کند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت اظهار کرد: چادرهای زائران ایرانی در شرق منا و در دورترین فاصله از جمرات قرار دارد و تعیین گرم ترین ساعت برای رمی جمرات کار صحیحی نیست و آن ها باید زمانی اعزام می شدند که هوا هنوز گرم نشده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض ایران به یک تصمیم عربستان

اعتراض ایران به یک تصمیم عربستان