مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 22:222023-07-10سياسي

لزوم توزیع عادلانه آب در بین کشاورزان محال باراندوز چای


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: متاسفانه در چند سال اخیر شاهد کاهش نزولات آسمانی بودیم و این امر باعث کاهش منابع آبی شده است و به همین منظور می بایست مصرف آب چه برای شرب و چه برای مصارف کشاورزی مدیریت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، ناصر عتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی و مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در راستای عمل به تکالیف حقوق عامه ای خود وصیانت از حقوق بیت المال و با توجه به بروز اختلافات بین کشاورزان که موجب تشکیل پرونده های متعدد و ورود بی رویه پرونده به دادگستری شده بود از محل انشعاب نهرهای محال باراندوز چای ارومیه بازدید کردند.

در این بازدیدکه به درخواست جمعی از اهالی محال باراندوزچای ارومیه مبنی بر توزیع ناعادلانه آب، با حضور مدیران کل استانی بازرسی، جهادکشاورزی، آب منطقه ای و نمایندگان اهالی روستاهای این منطقه به منظور صیانت و حفاظت از حقوق بیت المال و پیشگیری از تنش های آبی صورت گرفت.

عتباتی از سرشاخه رودخانه باراندوز چای ارومیه و نهر فرنگ که آب 4600 هکتار از اراضی کشاورزی را تامین می کنند و کشاورزان روستاهای پایین دست این نهر و رودخانه به نحوه تقسیم آب بین آنها معترض بودند بازدید و با استماع اظهارات کشاورزان و مسئولین امر، به مدیر کل آب منطقه ای استان دستور بررسی دقیق و فنی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توزیع عادلانه آب در بین کشاورزان محال باراندوز چای

لزوم توزیع عادلانه آب در بین کشاورزان محال باراندوز چای