مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 09:152023-06-25سياسي

سال آینده 50 درصد نمره معلمان در کنکور اثرگذار است


معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال حاضر 40درصد نمره قطعی کنکور سراسری از نمره ای است که معلمان در کارنامه دانش آموزان درج می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کلاردشت، قاسم احمدی لاشکی صبح امروز در مراسم رونمایی از کتاب معلم مدرسه به قلم ارسلان رسولی عمارلویی که در سالن آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ایراد ما این است که به ارزیابی چند ساله آموزش و پرورش می پردازیم، آموزش و پرورش را نمی توان در مقطع زمانی محدود بررسی کرد و کارنامه ارائه داد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در روز دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری، افزود: اینکه از سال 1392 تا به الان پنج وزیر و چهار سرپرست عوض کردیم خوب نیست، اگر امروز وضعیت خوب نیست یقینا آموزش و پرورش دو دهه قبل ما خوب نبوده است.

احمدی لاشکی خاطرنشان کرد: البته ریل گذاری هایی در حال انجام است، رکن اساسی نظام نگاه بسیار بلند و عمیقی نسبت به آموزش و پرورش دارد، به فرموده مقام معظم رهبری اگر قرار است از پیچ های سخت عبور کنید آموزش و پرورش را دریابید.

*معلم درست تربیت کنیم معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به راهکارهایی برای توجه به آموزش و پرورش، گفت: اولا باید نیروی انسانی درست داشته باشیم، اصل تحول به انتخاب معلم است، باید معلم درست تربیت کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال آینده 50 درصد نمره معلمان در کنکور اثرگذار است

سال آینده 50 درصد نمره معلمان در کنکور اثرگذار است