مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-02اقتصادي

تعهد اشتغالزایی برای 1619 نفر در شهرستان بهار


فرماندار شهرستان بهار از تعهد اشتغالزایی برای یک هزار و 619 نفر در شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهار، مجتبی فیض اللهی صبح امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بهار از سهمیه تعهد اشتغالزایی برای یک هزار و 619 نفر در این شهرستان طی سال جاری خبر داد و افزود: از این سهمیه در سه ماه ابتدای امسال 350 نفر معادل 22 درصد محقق شده که باید با تلاش لازم این تعهد در سه ماه دوم به 50 درصد افزایش یابد.

وی افزود: دستگاه هایی که کمتر از 35 درصد به تعهد اشتغال خود در سه ماه ابتدای امسال عمل کرده اند، باید برای سه ماه دوم امسال 50 درصد تسهیلات خود را معرفی و کارسازی کرده باشند.

فرماندار شهرستان بهار تصریح کرد: افرادی که تسهیلات دریافت می کنند، باید قبل و بعد از اجرای طرح توسط دستگاه ذیربط راستی آزمایی شود تا تسهیلات مورد نظر به منظور اهداف ویژه هزینه شده باشد.

وی اضافه کرد: در پرداخت تسهیلات به متقاضیان معرفی شده اهتمام بانک ها در اعمال ساده ترین راه در پرداخت تسهیلات به افراد ضروری است چراکه بهره وری این طرح ها به رشد و توسعه اقتصاد شهرستان کمک شایانی خواهد داشت.

فیض اللهی گفت: اهتمام ویژه دستگاه ها در جذب اعتبارات شناور و جذب اعتبارات بیشتر مشاغل خانگی، معرفی سریع تر کمیته نظارت دستگاه ها و نظارت دستگاه های اجرایی به تسهیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد اشتغالزایی برای 1619 نفر در شهرستان بهار

تعهد اشتغالزایی برای 1619 نفر در شهرستان بهار