مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-10سياسي

ضرورت همگرایی میان مدیران امور مالیاتی و بازرسی در گیلان


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به عدم استفاده بعضی سازمان ها، نهادها و تشکل ها از پایانه های فروشگاهی گفت: برای رفع مشکلات در این بخش ، باید همگرایی میان مدیران سازمان امور مالیاتی، - ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به عدم استفاده بعضی سازمان ها، نهادها و تشکل ها از پایانه های فروشگاهی گفت: برای رفع مشکلات در این بخش ، باید همگرایی میان مدیران سازمان امور مالیاتی، سازمان بازرسی و دستگاه های اطلاعاتی و قضا افزایش یابد.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با مدیرکل و معاونین امور مالیاتی استان با تأکید بر اهمیت پرداخت اصل مالیات در جامعه، اظهار کرد: اخذ مالیات در کشورهای دنیا با سیستم های ویژه ای انجام می شود اما در جمهوری اسلامی با توجه به اینکه نظام مبتنی بر اسلام است، طبیعتا سیستم های موجود در غرب در جامعه ما کارساز نیست.

وی با اشاره به ضرورت انسجام در واردات و صادرات کالا افزود: در واردات و صادرات کالا هنوز نتوانسته ایم انسجامی که بعضی کشورها در این زمینه دارند را عملی کنیم و متأسفانه بعضی واردکنندگان تنها به فکر سود خودشان هستند و به نیاز جامعه و مصرف کننده نمی اندیشند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان رمز موفقیت کشورها را در رشد صادرات خدمات فنی مهندسی دانست و بیان کرد: عمده ترین صادرات کشورها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت همگرایی میان مدیران امور مالیاتی و بازرسی در گیلان

ضرورت همگرایی میان مدیران امور مالیاتی و بازرسی در گیلان