مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-12سياسي

حضور بیش از 1000دانشجوی دختر و پسر در طرح ملی «ضیافت ایثار»


بیش از یک هزار دانشجوی دختر و پسر برای شرکت در دومین دوره طرح ملی «ضیافت ایثار» در تالار قدس کتابخانه آستان قدس رضوی در مشهد گردهم آمدند.

- مشهد ـ بیش از یک هزار دانشجوی دختر و پسر برای شرکت در دومین دوره طرح ملی ضیافت ایثار در تالار قدس کتابخانه آستان قدس رضوی در مشهد گردهم آمدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هاشم داداش پور صبح چهارشنبه در دومین دوره از طرح ملی ضیافت ایثار اظهار کرد: نسل های مختلف دانشگاهی وظایف مختلف آموزش، پژوهش و کارآفرینی و دانشگاه های نسل چهارم مسؤولیت اجتماعی را بر عهده دارد تا بتوانند در جامعه پیرامونی خود نقشی مؤثر ایفا کنند.

معاون وزیر علوم افزود: از سوی دیگر برخی کلمات همچون ایثار، تعاون و از خود گذشتگی در دین ما، معانی فراتر از خود را دارد و زمانی که در کنار کلمات دیگر قرار می گیرد، افق متعالی را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه ایثار به رفتاری مؤثری می گویند که در محیط پیرامونی خود دارای اثر است، گفت: دانشگاه های نسل چهارم با هدف مسؤولیت اجتماعی قرار است در این مسیر قدم بردارند و مسؤلیت فردی را به مسؤولیت جمعی تبدیل کند.

داداش پور اظهار کرد: بر همین اساس، دانشجویان شاهد و ایثارگر در محیط دانشگاه باید مروج این نگاه متعالی باشند و وظیفه بزرگی بر دوش دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیش از 1000دانشجوی دختر و پسر در طرح ملی «ضیافت ایثار»

حضور بیش از 1000دانشجوی دختر و پسر در طرح ملی «ضیافت ایثار»