مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 10:152023-06-23اقتصادي

اختصاص 38 میلیارد تومان تسهیلات امهال به خسارت دیدگان خشکسالی


مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: 38 میلیارد تومان تسهیلات امهال به خسارت دیدگان خشکسالی در استان کرمانشاه آماده واگذاری است که افراد می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، افشین یگانه صبح جمعه در نشست ستاد مدیریت بحران پاوه با اشاره به مهار آتش سوزی های منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل پاوه در کمترین زمان، اظهار کرد: رویکرد استان و دولت بر این است که هیچ منابع و امکاناتی از استان مختص هیچ منطقه ای نبوده و با بروز هر نوع حادثه ای تمام امکانات به آن نقطه اعزام می شود.

وی با بیان اینکه مدیریت استفاده و توزیع آب یکی از مشکلات مطرح در بحث پساب است، افزود: با 110 لیتر آب در ثانیه و 28 الی 30 لیتر پساب، 57 میلیون مترمکعب آب، چیزی حدود 25 درصد آب سد گاوشان سالیانه در شهرستان پاوه هدر می رود.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه تصریح کرد: توسعه باغات در اورامانات بسیار سخت و با مشکلاتی همراه است و باغداران این منطقه زحمات زیادی را نسبت به دیگر شهرستان های استان متقبل می شوند.

یگانه بیان کرد: 38 میلیارد تومان تسهیلات امهال به خسارت دیدگان خشکسالی در استان آماده واگذاری است که افراد نیازمند می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 38 میلیارد تومان تسهیلات امهال به خسارت دیدگان خشکسالی

اختصاص 38 میلیارد تومان تسهیلات امهال به خسارت دیدگان خشکسالی