مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 07:102023-06-23ورزشي

ملی پوش تیراندازی: از من خواسته شد از حضور در قهرمانی آسیا انصراف کتبی دهم


ملی پوش تیراندازی می گوید با وجودی که سطح رکوردهایش با برنامه ها و تصمیمات مربی تیم ملی پایین آمده اما او را مجبور به انصراف کتبی از مسابقات قهرمانی آسیا کرده اند.

- ملی پوش تیراندازی می گوید با وجودی که سطح رکوردهایش با برنامه ها و تصمیمات مربی تیم ملی پایین آمده اما او را مجبور به انصراف کتبی از مسابقات قهرمانی آسیا کرده اند.

علی یاراحمدی در گفت و گو با ایسنا، در مورد دلایل کناره گیری اش از تیم ملی اهداف پروازی اظهار کرد: در پایان مسابقات رنکینگ دوره قبل به عنوان نفر دوم وارد اردوی تیم ملی شدم.

البته بگویم که تمام ورزشکاران با هزینه، مربی شخصی و برنامه تمرینی خود وارد تیم ملی می شوند.

قبل از شروع اردوی آماده سازی، مربی تیم ملی نیکخو طی تماسی، ایده ها و برنامه هایی که در قبال آماده سازی و پیشرفت تیم در سر داشت را مطرح کرد تا جایی که برای موفقیت علاوه بر تغییرات تکنیکی و روانی به جد خواستار تغییرات سخت افزاری و تعویض سلاح شخصی ام شد.

من هم با وجود شرایط اقتصادی و تحریم کشور طی اعتمادی که به ساختار تیم ملی و مربی منتخب داشتم با هزینه گزاف سلاح مورد نظر را مهیا کردم و تمریناتم شروع شد.

تیرانداز ملی پوش افزود: بعد از برگزاری حدود سه ماه اردو دو مسابقه کشوری برگزار شد که با تغییرات بنیادینی که مربی تیم ملی در مورد ورزشکاران اعما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوش تیراندازی: از من خواسته شد از حضور در قهرمانی آسیا انصراف کتبی دهم

ملی پوش تیراندازی: از من خواسته شد از حضور در قهرمانی آسیا انصراف کتبی دهم