مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-21اجتماعي

تداوم کاهش کیفیت هوا در استان مرکزی


حداقل تا روز یکشنبه تداوم کاهش کیفیت هوا و دید افقی در استان به ویژه در مناطق غرب و جنوب غرب تالاب میقان از جمله شهرهای اراک و شازند پیش بینی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هواشناسی استان مرکزی اعلام کرد: پیش بینی ها حاکی از تداوم و تقویت جریانات شرقی در بیابان های مرکزی کشور است که موجب تداوم پتانسیل انتقال گرد و خاک از این مناطق به استان خواهد شد.

همچنین افزایش سرعت وزش باد در ساعات بعدازظهر و اوایل شب موجب خیزش گردوخاک محلی در مناطق مستعد استان بویژه مناطق مجاور تالاب میقان خواهد شد.

بنابراین حداقل تا روز یکشنبه تداوم کاهش کیفیت هوا و دید افقی در استان بویژه در مناطق غرب و جنوب غرب تالاب میقان از جمله شهرهای اراک و شازند پیش بینی می شود.

از روز دوشنبه هر چند از شدت جریانات شرقی و در نتیجه پتانسیل انتقال گردوخاک به استان کاسته خواهد شد اما به دلیل ماندگاری ذرات معلق و انتقال گردوخاک با شدت کمتر تداوم غبارآلودگی در اغلب مناطق استان پیش بینی می شود.

بجز این طی پنج روز آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری در ساعات بعدازظهر در برخی از مناطق همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم کاهش کیفیت هوا در استان مرکزی

تداوم کاهش کیفیت هوا در استان مرکزی