مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 16:502023-06-26بين الملل

دستور «عبداللطیف رشید» برای تشکیل کمیته گفتگو با همسایگان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «عبداللطیف رشید» رییس جمهور عراق در جریان سخنانی درباره بحران آب در این کشور گفت: عوامل متعددی در بروز بحران آبی کنونی سهیم هستند که از جمله آن ها تغییرات آب و هوایی و اقدامات کشور های همسایه و نیز نحوه مدیریت آب در عراق است.

- دستور عبداللطیف رشید برای تشکیل کمیته گفتگو با همسایگان عبداللطیف رشید رییس جمهور عراق خواستار تشکیل کمیته دائمی برای گفتگو با ترکیه، سوریه و ایران درباره پرونده منابع آبی شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو،  عبداللطیف رشید رییس جمهور عراق در جریان سخنانی درباره بحران آب در این کشور گفت: عوامل متعددی در بروز بحران آبی کنونی سهیم هستند که از جمله آن ها تغییرات آب و هوایی و اقدامات کشور های همسایه و نیز نحوه مدیریت آب در عراق است.

وی از وزارت امور آبی عراق خواست که کمیته دائمی برای گفتگو با ترکیه، سوریه و ایران درباره پرونده آب تشکیل دهد.

بیشتر بخوانیددعوت عراق از شرکت های خارجی برای اکتشاف و توسعه 11 بلوک گازیدیدار خرازی با رییس جمهور عراقرایزنی حکیم با دبیرکل عصائب اهل الحق عمار حکیم رییس جریان حکمت ملی عراق در جریان دیدار با قیس الخزعلی دبیر کل عصائب اهل الحق عراق گفت: عراق در ثبات بی سابقه به سر می برد و حفظ این وضعیت و تقویت آن برای ثبات دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور «عبداللطیف رشید» برای تشکیل کمیته گفتگو با همسایگان

دستور «عبداللطیف رشید» برای تشکیل کمیته گفتگو با همسایگان