مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 14:452023-06-22سياسي

توسعه خدمات درمانی تخصصی اولویت سازمان تأمین اجتماعی است


مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در جریان سفر به استان یزد توسعه ظرفیت های ارائه خدمات تخصصی درمان را از اولویت های سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد.

- ایسنا/یزد مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در جریان سفر به استان یزد توسعه ظرفیت های ارائه خدمات تخصصی درمان را از اولویت های سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد.

میرهاشم موسوی در جریان سی و نهمین سفر استانی به یزد که با هدف نظارت میدانی بر روند ارائه خدمات بیمه ای و درمانی به بیمه شدگان و بازنشستگان این استان و بررسی وضعیت مجموعه های اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی در حال انجام است، پیش از ظهر امروز پنجشنبه اول تیرماه، ضمن بازدید از پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی شهرستان بافق و شرکت سنگ آهن بافق، در نشستی با حضور محمدرضا صباغیان نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار بافق و مدیران این مجموعه درمانی، گفت: یکی از دغدغه ها و اولویت های اصلی سازمان تأمین اجتماعی، توسعه خدمت به ویژه در بخش درمان است و حتی اگر کسی از ما مطالبه نکند، ما وظیفه داریم خدمات مختلف از جمله خدمات درمانی را توسعه بدهیم.

وی افزود: در برخی مناطق مثل همین شهرستان بافق، زیرساخت های مناسبی برای خدمات درمانی فراهم است و باید بیشتر روی مباحث و نیازهای دیگر مثل اضافه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه خدمات درمانی تخصصی اولویت سازمان تأمین اجتماعی است

توسعه خدمات درمانی تخصصی اولویت سازمان تأمین اجتماعی است