مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-18اقتصادي

تامین بودجه صندوق نوآوری مشروط به کسب درآمدهای فروش مواد خام و عوارض گمرکی


رییس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه در قانون بودجه 1402 منابع خوبی برای صندوق پیش بینی شده است گفت: که این منابع وابسته به بعضی از درآمدهایی است که بایستی محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدصادق خیاطیان؛ در حاشیه سی و هفتمین رویداد تبادل فناوری حوزه صنایع غذایی درجمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اتفاقات خیلی مهم و برنامه ریزی های جدی در صندوق نوآوری، توسعه بازار شرکت های دانش بنیان است و اگر این شرکت ها بازاری برای تجاری سازی محصولات خود در اختیار نداشته باشند، حتی اگر محصول دارای تکنولوژی بالایی باشد، شرکت ها قادر به ارتقای کار و محصول خود نخواهند بود.

خیاطیان تاکید کرد: از این رو رویدادهایی شبیه رویداد امروز که در حوزه صنایع غذایی است، باعث به هم رسانی شرکت های دانش بنیان با صنایع غذایی به عنوان بازار محصولات این شرکت ها، می شود.

وی اظهار کرد: تاکنون چند دوره از این رویدادها برگزار شده و مجموعه سازمان اتکا نیز علاقه مند بود تا نیازهای فناورانه خود را در این رویدادها مطرح کند و ما نیز با انتشار فراخوانی، شرکت های دانش بنیان را درکنار یکدیگر قرار می دهیم تا بتوانند تفاهم نامه ها و قراردادهایی را امضا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین بودجه صندوق نوآوری مشروط به کسب درآمدهای فروش مواد خام و عوارض گمرکی

تامین بودجه صندوق نوآوری مشروط به کسب درآمدهای فروش مواد خام و عوارض گمرکی