مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 21:312023-07-12سياسي

گفت وگو با بانوی موفق نیشابوری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیشابور، به گواه تاریخ امروز، سالروز شهادت مردان و زنانی است که به پشتوانه روحانیت در برابر تصمیم پهلوی پدر که به بهانه روشنفکری و تجدد فرمان به برداشتن چادر برای زنان و به سر کردن کلاه شاپو برای مردان داده بود، در مسجد گوهرشاد قیام کردند و در خون خود غلتیدند.

اگر چه نزدیک به 9 دهه از تحصن مردم در صحن مسجد گوهرشاد مشهد می گذرد اما حفظ حجاب و هویت ملی و میهنی ما همچنان در میان زنان و مردان این مرز و بوم نهادینه و استوار است.

امروز بعد از گذشت بیش از 4دهه از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود فشار دشمنان برای کمرنگ کردن حجاب و رواج فرهنگ غربی، ما شاهد رشد چشمگیر فعالیت بانوانی هستیم که با حفظ حجاب اسلامی در کنار همسری و مادری در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی به موفقیت های کشوری و جهانی رسیدند و برای موفقیت و اعتلای کشور گام های موثری برمی دارند.

در این گزارش به سراغ بانویی محجبه رفتیم که با وجود همسری و مادری برای 4 فرزند، دکترای رشته اگروتکنولوژی را دارد و در پارک و علم وفناوری نیشابور، شرکتی دانش بنیان را به ثبت رسانده و مسئول هیات اندیشه ورز بانوان قرآنی نیشابور است.

همسری و مادری مهمترین نقش بانوان مریم شوریابی می گوید: هر چقدر زنان ما مسئولیت های بیشتری را بر عهده می گیرند احساس رض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگو با بانوی موفق نیشابوری

گفت وگو با بانوی موفق نیشابوری