مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-05سياسي

کانون های خدمت رضوی باید در عرصه فرهنگ و ارتباط با نسل جوان فعال شوند


تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر ظرفیت بی بدیل خادمی به نام حضرت رضا(ع) در مقابله با ناهنجاری های اجتماعی، عرصه فرهنگ و ارتباط مؤثر با نسل جوان را از عرصه های مهم خادمیاری رضوی تعریف کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر ظرفیت بی بدیل خادمی به نام حضرت رضا(ع) در مقابله با ناهنجاری های اجتماعی، عرصه فرهنگ و ارتباط مؤثر با نسل جوان را از عرصه های مهم خادمیاری رضوی تعریف کرد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در اجتماع خادمیاران رضوی استان آذربایجان شرقی که در شهر تبریز برگزار شد، بر ضرورت استفاده از ظرفیت بی بدیل نام مبارک امام رضا(ع) و خادمی آن حضرت در عرصه خدمات فرهنگی تأکید و اظهار کرد: با تأسی از آموزه های دینی و سیره انبیا و ائمه اطهار(ع) و به ویژه نام مبارک امام رضا(ع) می‎توان در جهت تقویت باورها و عملکرد دینی جامعه گام برداشت.

وی افزود: ما به عنوان خادمان دستگاهی که مافوق همه دستگاه های اجرایی است، در قبال ناهنجاری های اجتماعی نظیر پدیده ناپسند و رنج آور بی حجابی وظیفه داریم و باید به سهم خود گرهی از این مشکل باز کنیم.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به جهاد فرهنگی پیامبر گرامی اسلام(ص) در دوران جاهلیت، تصریح کرد: پیامبر اعظم(ص) از جمع بت پرستان و مشرکان، تمدن بزرگ اسلامی را رقم زد و شخصیت های گرانمایه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های خدمت رضوی باید در عرصه فرهنگ و ارتباط با نسل جوان فعال شوند

کانون های خدمت رضوی باید در عرصه فرهنگ و ارتباط با نسل جوان فعال شوند