مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 16:502023-06-28سياسي

شهید بهشتی راه استقامت را به ما یاد داد


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ندسا با بیان اینکه شهید بهشتی راه استقامت را به ما یاد دادند، گفت: شهدا و شهید شهریاری به ما یاد دادند علی رغم همه مشکلات از مسیر خارج نشویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سلیمانی ظهر چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای هفتم تیر که با حضور اقشار مختلف جامعه و مسئولین در روستای بحیری شهرستان دشتی برگزار شد، با بیان اینکه منطق ما دشمن با دشمن مبارزه است، اظهار داشت: ما در قبال دشمن حق سازش نداریم و در اوج دهه 60 علی رغم همه مشکلات سیاسی، اقتصادی و جنگ امام (ره) کوتاه نیامد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ندسا با اشاره به اینکه اگر شما در مسیر بمانید پیروز هستید، افزود: امام اعتقاد داشت که این مردم در میدان می مانند و از آرمان ها کوتاه نمی آیند.

سلیمانی ادامه داد: اگر شما در میدان بمانید خداوند شما را یاری می کند و اگر با امام جامعه بمانید امت پیروز است و اگر امتی امام نداشته باشد دشمنان آن امت را از بین خواهند برد.

وی اضافه کرد: شهدا و شهید شهریاری به ما یاد دادند علی رغم همه مشکلات از مسیر خارج نشویم و تا لحظه آخر در کنار امام امت باشیم.

سلیمانی با تاکید بر اینکه گاهی اوقات کم کاری اتفاق افتاده ولی افق آینده انقلاب روشن است، تصریح کرد: امام امت فرمودند اگر مردم باشند راه بهشتی ادامه دارد و مسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید بهشتی راه استقامت را به ما یاد داد

شهید بهشتی راه استقامت را به ما یاد داد