مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 22:452023-07-16اقتصادي

افتتاح بزرگ ترین پروژه آبی کهگیلویه و بویراحمد در سفر رییس جمهور


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح بزرگترین پروژه آبی این استان در سفر رییس جمهور خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح بزرگترین پروژه آبی این استان در سفر رییس جمهور خبر داد.

آرش مصلح در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: سد و نیروگاه چمشیر شهرستان گچساران در استان به عنوان بزرگ ترین پروژه آبی استان با اعتباری بالغ بر 220 میلیون یورو و 1000 میلیارد تومان در سفر رییس جمهور به استان کهگیلویه بویراحمد افتتاح می شود.

وی اظهار کرد: در سفر رییس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد 11 طرح آبی با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این طرح ها شامل سد سقاوه، 8 طرح ساماندهی رودخانه، نقشه برداری هوایی و زمینی رودخانه های استان و طرح حفاظت فیزیکی و هوشمندسازی سد کوثر می شوند.

وی ادامه داد: تکمیل 60 پروژه آبی استان با اعتباری بالغ بر 10 تریلیون تومان مهم ترین مطالبه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه آب طی سفر رییس جمهور به استان است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در صورت تکمیل این تعداد پروژه آبی 90 درصد جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد از آب ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بزرگ ترین پروژه آبی کهگیلویه و بویراحمد در سفر رییس جمهور

افتتاح بزرگ ترین پروژه آبی کهگیلویه و بویراحمد در سفر رییس جمهور