مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-13سياسي

سروری:کارگروه مشترک میان شورای عالی استان ها و قوه قضاییه شکل می گیرد


سروری از تشکیل کارگروه مشترک میان شورای عالی استان ها و قوه قضاییه خبر داد و گفت: امیدواریم تعاملات ما با قوه قضاییه باعث گره گشایی از مشکلات جامعه شورایی و مردم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پرویز سروری رییس شورای عالی استان ها در نطق پیش از دستور خود در هجدهمین اجلاس عمومی این شورا با اشاره به نشست مشترک با قوه قضاییه، از ریاست این قوه و معاونین وی تشکر کرد و گفت: آنچه مشخص است این است که خروجی این جلسات باید به گره گشایی از مشکلات جامعه شورایی منجر شود.

وی افزود: اگر تعاملات مناسبی با قوه قضاییه وجود نداشته باشد، جامعه شورایی با معضلات زیادی مواجه می شود و باید ارتباط تنگاتنگ بین ما و قوه قضاییه وجود داشته باشد وگرنه ممکن است برای مردم زحمات زیادی ایجاد کند.

در این راستا و از ثمرات جلسه دیروز این بود که کمیته مشترک با قوه قضاییه تشکیل خواهد شد و دبیرخانه ما این موضوع را تمشیت کند تا  جلسات مشترک به صورت مستمر گذاشته شود تا مشکلات را رفع کنیم و به تفاهم مشترک برسیم.

سروری اظهار داشت: از معاونین قوه قضاییه به صورت مستمر دعوت خواهیم کرد که در جلسات حضور داشته باشند تا به صورت تخصصی مسائل بررسی شود.

نگاه شخص آقای اژه ای به مشکلات موجود، امید زیادی ایجاد می کند تا بتوانیم رفته رفته این مشکلات را از پیش برداریم تا فضای خدمت را بیش از پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سروری:کارگروه مشترک میان شورای عالی استان ها و قوه قضاییه شکل می گیرد

سروری:کارگروه مشترک میان شورای عالی استان ها و قوه قضاییه شکل می گیرد