مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 14:452023-06-22اقتصادي

سامانه گرمسیری در ایلام با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست


استاندار ایلام با بیان اینکه سامانه گرمسیری در ایلام با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است، گفت: دولت سیزدهم 1700 میلیارد تومان برای سامانه گرمسیری هزینه کرده است.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام با بیان اینکه سامانه گرمسیری در ایلام با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است، گفت: دولت سیزدهم 1700 میلیارد تومان برای سامانه گرمسیری هزینه کرده است.

دکتر حسن بهرام نیا امروز 1 تیرماه 1402 در پایان بازدید از پروژه سامانه گرمسیری از پیشرفت فیزیکی 85 درصدی سامانه گرمسیری در ایلام خبر داد و اظهار کرد: با بهره برداری از پروژه سامانه گرمسیری 18 هزار هکتار از اراضی استان مشروب می شود.

وی با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم برای تکمیل سامانه گرمسیری افزود: دولت سیزدهم تاکنون 1700 میلیارد تومان برای سامانه گرمسیری هزینه کرده است.

استاندار ایلام ضافه کرد: برای سامانه گرمسیری 2 سد، 35 تونل، 500 کیلومتر لوله گذاری و 50 کیلومتر کانال و باکس احداث شده است.

بهرام نیا با اشاره حجم آب ذخیره در سد کنجانچم نیز خاطرنشان کرد: 7 میلیون متر مکعب پشت سد کنجانچم آب جمع و ذخیره شده است.

استاندار ایلام تاکید کرد: برای 85 درصد پیشرفت فیزیکی سامانه گرمسیری 7 هزار میلیاردتومان هزینه شد و برای تکمیل فاز اول و دوم در مجموع 12 هزار میلیارد تومان نیاز است که اخیرا در دیدار با وزیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه گرمسیری در ایلام با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست

سامانه گرمسیری در ایلام با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست