مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 09:502023-07-18اقتصادي

استفاده از پنل های خورشیدی در بهبود اقتصاد و رفاه عشایر تاثیر دارد


مدیرکل امور عشایری جنوب کرمان اجرای پروژه های استفاده از پنل خورشیدی توسط عشایر در مناطق دورافتاده را در رفاه و اقتصاد این قشر موثر دانست.

  - ایسنا/کرمان مدیرکل امور عشایری جنوب کرمان اجرای پروژه های استفاده از پنل خورشیدی توسط عشایر در مناطق دورافتاده را در رفاه و اقتصاد این قشر موثر دانست.

  ناصر احمدیوسفی 27 تیرماه در حاشیه بازدید از طرح های تولید پنل های خورشیدی در جنوب کرمان با اشاره به اهداف استفاده از این انرژی در زندگی عشایر گفت: فعالیت های تولیدی در حوزه انرژی خورشیدی و بررسی طرح های اقتصادی و توسعه تولید در حوزه عشایری باید مورد حمایت قرار بگیرند.

وی با ارزیابی نحوه تولید، نصب و راه اندازی پنل های خورشیدی افزود: پنل های خورشیدی یک راهکار مناسب برای تامین برق عشایر است که در مناطق دورافتاده و بدون دسترسی به شبکه برق زندگی می کنند.

احمدیوسفی بر لزوم حمایت از طرح‍ های تولید پنل خورشیدی تاکید و اظهار کرد: باید از شرکت های تولیدی بومی منطقه با توجه به دسترسی در ارائه خدمات رسانی و پشتیبانی تولیدات، حمایت لازم صورت گیرد.

مدیرکل امور عشایری جنوب کرمان با برشمردن مزیت های تولید و استفاده از پنل های خورشیدی توسط جامعه عشایری گفت: با استفاده از پنل های خورشیدی می توان نیازهای برق عشایر را برای روشنایی، گرمایش، آبیاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از پنل های خورشیدی در بهبود اقتصاد و رفاه عشایر تاثیر دارد

استفاده از پنل های خورشیدی در بهبود اقتصاد و رفاه عشایر تاثیر دارد