مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-22اقتصادي

نوسازی اماکن دامی در استان بوشهر/ تولید شیر و گوشت افزایش می یابد


مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: پروژه بهسازی و نوسازی اماکن دامی و طرح بهبود و افزایش تولیدات دام و طیور و توسعه خدمات دامپروری در استان بوشهر اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا جهان بخش صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 10 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه بهسازی و نوسازی اماکن دامی در سطح شهرستان های استان بوشهر اختصاص یافت.

وی اضافه کرد: این عملیات با حجم پنج هزار متر مربع در سطح دامداری های غیر صنعتی و روستایی استان از فروردین ماه امسال آغاز و در حال حاضر با حدود 55 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر بیان کرد: هدف از اجرای این پروژه کمک به بهبود بهداشت جایگاه دام، افزایش تولید شیر و گوشت سالم و بهداشتی و نهایتاً افزایش سود درآمد است.

وی افزود: با اتمام این پروژه در سطح استان پیش بینی می شود تولید شیر و گوشت 180 تن در سال افزایش یافته و در سال های آتی نیز این وضعیت تداوم می یابد.

جهان بخش گفت: در صورت تخصیص اعتبارات تملک دارایی استانی و تسهیلات بانکی مورد نیاز می توان در یک برنامه 10 ساله به سطح قابل قبولی در وضعیت جایگاه نگهداری دام استان در بخش روستایی و غیر صنعتی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی اماکن دامی در استان بوشهر/ تولید شیر و گوشت افزایش می یابد

نوسازی اماکن دامی در استان بوشهر/ تولید شیر و گوشت افزایش می یابد