مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 00:052023-06-26اقتصادي

تکمیل فاز نخست شهربازی گرگان با 1000 میلیارد تومان اعتبار


فاز نخست پروژه شهربازی گرگان با یک هزار میلیارد تومان اعتبار تکمیل خواهد شد و درباره بخشی از پروژه شهربازی با چند سرمایه گذار جزء صحبت شده و امیدواریم این رایزنی ها هرچه زودتر به نتیجه برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحمدرضا سیدالنگی شامگاه دوشنبه در نخستین نشست خبری خود در سالجاری که در خانه طبیعت گرگان برگزار شد، به آخرین وضعیت پروژه شهربازی اشاره و اظهارکرد: شهربازی گرگان یکی از ابر پروژه های این شهر است که ماهانه به طور متوسط 20 تا 30 میلیارد تومان بودجه در آن هزینه می شود.

شهردار گرگان با بیان اینکه فاز نخست پروژه شهربازی گرگان نیازمند صرف یک هزار میلیارد تومان بودجه است، گفت: پیش بینی ما در این پروژه این بود که بتوانیم از ظرفیت بخش خصوصی برای اقدامات بعدی در پروژه شهربازی استفاده کنیم اما تاکنون این اتفاق رخ نداده اما برای اینکه زمان را از دست ندهیم، ایجاد زیرساخت ها را ادامه دادیم.

وی بیان کرد: کارهای مربوط به نصب سورتمه و هم چنین ایجاد سالن سرپوشیده 6 هزار نفری که بزرگترین سالن سرپوشیده شمال کشور خواهد بود در حال انجام است و امیدواریم در مهرماه امسال به بهره برداری برسد.

شهردار گرگان اضافه کرد: درباره بخشی از پروژه شهربازی با چند سرمایه گذار جزء صحبت شده و امیدواریم این رایزنی ها هرچه زودتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل فاز نخست شهربازی گرگان با 1000 میلیارد تومان اعتبار

تکمیل فاز نخست شهربازی گرگان با 1000 میلیارد تومان اعتبار