مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-09سياسي

بازدید سرزده از ادارات استان تهران/ استقرار هفتگی میزخدمت در مصلی نمازجمعه


مدیرکل بازرسی استانداری تهران حضور و پاسخگویی مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در سامانه «سامد» را الزامی دانست و گفت: بازدید سرزده از دستگاه های اجرایی با هدف نظارت بر نحوه ارائه خدمت از سوی دستگاه های اجرایی به شهروندان استان در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

- مدیرکل بازرسی استانداری تهران حضور و پاسخگویی مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در سامانه سامد را الزامی دانست و گفت: بازدید سرزده از دستگاه های اجرایی با هدف نظارت بر نحوه ارائه خدمت از سوی دستگاه های اجرایی به شهروندان استان در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسدلله تقی زاده در جمع خبرنگاران در این باره گفت: طبق دستور العمل ابلاغی از سوی نهاد ریاست جمهوری و استاندار تهران برنامه دیدار و حضور مدیران بصورت هفتگی و مستمر در محل مصلی نماز جمعه در شهرستان های استان تهران با حضور فرمانداران، بخشداران، شهرداران و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان به تناوب برگزار و زمینه دیدار بی واسطه و چهره به چهره شهروندان با مسوولین شهرستانی فراهم است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری تهران ادامه داد: در شهر تهران نیز هر هفته میز خدمت و ارتباط مردمی با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در محل مصلی نماز جمعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرزده از ادارات استان تهران/ استقرار هفتگی میزخدمت در مصلی نمازجمعه

بازدید سرزده از ادارات استان تهران/ استقرار هفتگی میزخدمت در مصلی نمازجمعه