مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 10:452023-06-30پزشكي

جزییات نقل و انتقال دستیاران تخصصی اعلام شد / آغاز ثبت درخواست از اول مرداد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بنابر اعلام معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پیرو بخش نامه 7148/505/د به تاریخ 26 اسفند ماه سال 96، - جزییات زمان نقل انتقال دستیاران پزشکی برای نیم سال نخست سال تحصیلی 1403-1402 اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بنابر اعلام معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پیرو بخش نامه 7148/505/د به تاریخ 26 اسفند ماه سال 96، دانشگاه ها باید در ارتباط با سامانه نقل و انتقال دستیار رشته های تخصصی بالینی، حداکثر تا  روز سه شنبه 27 تیر ماه نسبت به اعلام سقف جذب دستیار انتقالی یعنی میزان ورودی و خرجی به تفکیک هر رشته با هماهنگی گروه های آموزشی برای ثبت در سامانه نقل و انتقال دستیاران تخصصی اقدام کنند.

  فرایند ثبت درخواست نقل و انتقال دستیاران از روز یکشنبه یکم مرداد ماه آغاز می شود و در روز جمعه 27 مرداد ماه به پایان می رسد.

  یک روز پس از اتمام فرصت ثبت درخواست، مهلت تشکیل شورای نقل و انتقال در دانشگاه مبداء آغاز می شود.

بر این اساس، فرصت تشکیل شورای نقل انتقال برای دانشگاه ها از روز شنبه 28 مرداد آغاز می شود و روز سوم شهریور به پایان می رسد.

مهلت 4 روزه بارگذاری آراء شورای نقل و انتقال دانشگاه علوم پزشکی مبدا از روز شنبه 4 شهریور آغاز می شود و 7 شهریور ماه به پایان می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نقل و انتقال دستیاران تخصصی اعلام شد / آغاز ثبت درخواست از اول مرداد

جزییات نقل و انتقال دستیاران تخصصی اعلام شد / آغاز ثبت درخواست از اول مرداد