مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 08:202023-07-12اقتصادي

کلافگی شیرازی ها از بحران آب در تابستان داغ


در حالی که اولین ماه تابستان رو به اتمام است و مردم در نقاط مختلف شهر شیراز با مشکل کم آبی و در برخی مناطق قطعی آب دست به گریبانند، مسئولان آبفا برای ورود خط دوم انتقال آب از سد درودزن به شیراز امروز و فردا می کنند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، گرمای تابستان نفس ها را به شماره انداخته و اولین ماه تابستان روزهای پایانی را می گذراند.

  آب، مهم ترین مایه حیاتی است که به ویژه در روزهای گرم وجودش بیش از همیشه اهمیت می یابد، این روزها اما تنش آبی پایش را بیخ گلوی نقاط مختلف استان فارس و البته شهر شیراز گذاشته تا تحمل گرما برای مردم طاقت فرساتر شود.

  مدیرعامل آبفای شیراز در تاریخ 27 خردادماه در گفتگو با فارس تکمیل خط دوم انتقال آب را از وظایف شرکت آب منطقه ای اعلام کرد و گفت: کمبود آب در شیراز به دلیل کم بودن ظرفیت تولید، خشک شدن چاه ها و افزایش مصرف است.

  افتتاح خط دوم انتقال آب از سد درودزن به شیراز؛ شاید پنج شنبه ای دیگر!  بهمن بهروزی بهره برداری از خط دوم انتقال آب به عنوان راه چاره کمبود آب در شهر شیراز را 10 الی 15 روز از تاریخ 27 خردادماه اعلام کرد.

(حدود 6 الی 11 تیرماه)  او اما در مصاحبه بعدی که دهم تیرماه انجام شد گفت: اب منطقه ای بنا بود پنج شنبه این هفته یعنی 15 تیر این خط را تمام کند اما یک هفته فرجه خواسته و خط تاریخ 22 تیر(فردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلافگی شیرازی ها از بحران آب در تابستان داغ

کلافگی شیرازی ها از بحران آب در تابستان داغ