مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 16:162023-07-10فرهنگي

دو انیمیشن «سوره» به جشنواره «کارتون کلاب» ایتالیا راه یافت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی سوره، انیمیشن کوتاه «بیا آشتی کنیم» به کارگردانی عبدلله علیمراد از تولیدات مرکز انیمیشن سوره و فیلم کوتاه «پیش از بهشت» به کارگردانی احمد حیدریان و تهیه کنندگی محدثه پیرهادی .

- دو انیمیشن سوره به جشنواره کارتون کلاب ایتالیا راه یافت بیا آشتی کنیم و پیش از بهشت از آثار سازمان سینمایی سوره به سی و نهمین دوره جشنواره بین المللی کارتون کلاب ایتالیا راه یافتند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی سوره، انیمیشن کوتاه بیا آشتی کنیم به کارگردانی عبدلله علیمراد از تولیدات مرکز انیمیشن سوره و فیلم کوتاه پیش از بهشت به کارگردانی احمد حیدریان و تهیه کنندگی محدثه پیرهادی از تولیدات باشگاه فیلم سوره به سی و نهمین دوره از جشنواره بین المللی کارتون کلاب ایتالیا راه یافتند.

این جشنواره یکی از شناخته شده ترین جشنواره های بین المللی سینمای ایتالیاست که به انیمیشن، کمیک و بازی اختصاص دارد.

جشنواره کارتون کلاب در سال 1995، آغاز به کار کرد و یکسال بعد به صورت بین المللی برگزار شد؛ این جشنواره با بیش از 300 فیلم کوتاه انیمیشن از 50 کشور در سراسر جهان به یک رویداد بزرگ تبدیل شده است که جوایز مختلفی را به بهترین انیمیشن های کوتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو انیمیشن «سوره» به جشنواره «کارتون کلاب» ایتالیا راه یافت

دو انیمیشن «سوره» به جشنواره «کارتون کلاب» ایتالیا راه یافت