مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 19:202023-07-13سياسي

برگزاری بیش از 1500 یادواره شهدا در آستانه کنگره 3400 شهید اردبیل


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در آستانه کنگره سه هزار و 400 شهید استان اردبیل تاکنون یک هزار و 521 یادواره شهدا در ابعاد مختلف در استان اردبیل برگزار شده است.

- اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در آستانه کنگره سه هزار و 400 شهید استان اردبیل تاکنون یک هزار و 521 یادواره شهدا در ابعاد مختلف در استان اردبیل برگزار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر پنجشنبه در اجلاسیه شهدای جامعه کارگری و کارفرمایی در تالار ولایت اردبیل اظهار کرد: با برگزاری این یادواره ها به صورت خانگی، محله ای، قشری و اجلاسیه های شهرستانی سعی کردیم تا فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را در 2 سال اخیر شایسته تر ترویج کنیم.

وی اقبال جوانان و نوجوانان را در پذیرفتن فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و ادامه دادن راه شهدای والامقام تصریح کرد: استان اردبیل که استان ولایت پذیر و حسینی است، سرشار از زیبایی های این فرهنگ با اصالت است که در ابعاد مختلف آثار و نتایج مطلوب تبعیت از این فرهنگ با اصالت را شاهد هستیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: با برگزاری یادواره ها، پیش اجلاسیه ها و اجلاسیه ها در بین اقشار مختلف مردم سعی ما بر این بوده تا در این شرایط حساس فرهنگی و رسانه ای زمینه معرفی و شناساندن شهدا و افکار و اندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 1500 یادواره شهدا در آستانه کنگره 3400 شهید اردبیل

برگزاری بیش از 1500 یادواره شهدا در آستانه کنگره 3400 شهید اردبیل