مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 10:352023-06-27سياسي

برگزاری مهرواره محله همدل با هدف به میدان آوری کنشگران اجتماعی


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مهرواره محله همدل با هدف به میدان آوری کنشگران اجتماعی و استفاده از ظرفیت های مردمی برگزار می شود.

- حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرا رسیدن سالگرد تبلیغات اسلامی و هفته تبلیغ، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نهادی است که در سال 1360 به فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای تبلیغ دین تأسیس شد و همزمان با چهل و دومین سالگرد تأسیس سازمان یکی از مهم ترین ارکان توسعه فرهنگ دینی بازخوانی مأموریت ها و تلاش های صورت گرفته در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی است و روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه طی یکسال گذشته با توجه به مأموریت های ملی و استانی خود طرح ها و برنامه های متفاوتی را اجرا کرده که از جمله آنها می توان به مهرواره محله همدل یک و 2، اوج، با نور، دختران حاج قاسم جشن فرشته ها، فجر صادق، صعود چشمگیر، پرچم افتخار، زیست عفیفانه، مقلوبه، چی بودیم چی شدیم، یالثارات، روزه اولی ها، نشر خوبی ها و بسیاری دیگر از موارد از جمله آن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به نقش مساجد در شکل دادن تمدن اسلامی و تربیت دینی، تصریح کرد: تعداد مساجد استان یک هزار و 445 عدد بوده که حدود 500 مسجد را مساجد اهل سنت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مهرواره محله همدل با هدف به میدان آوری کنشگران اجتماعی

برگزاری مهرواره محله همدل با هدف به میدان آوری کنشگران اجتماعی