مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 19:002023-07-12سياسي

فرهنگسراهای شهر قزوین تخصصی می شوند


رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: رویکرد شورای ششم تخصصی شدن فرهنگسراهای شهرداری قزوین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم اللهیاری بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح و بهره برداری از نخستین فرهنگسرای تخصصی خانواده در قزوین اظهار کرد: امروز همزمان با روز عفاف و حجاب و روز مباهله آیین بهره برداری از این فرهنگسرا در خیابان شهید منتظری قزوین برگزار شد.

وی افزود: در شورای ششم رویکرد ما توجه به محور خانواده بوده و در فعالیت فرهنگسراها این موضوع را مورد توجه جدی قرار داده ایم.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین، با بیان اینکه تخصصی شدن فرهنگسراها یک حرکت هدفمند فرهنگی است، تاکید کرد: تربیت نیروی متخصص و متعهد در این مراکز که بتواند باری از روی دوش دغدغه های فرهنگی شهر بردارد از اهدافی است که در تخصصی شدن فرهنگسراهای مدیریت شهری دنبال می شود، همچنین با این اقدام کمک شایانی به بهره برداری مفید و مؤثر از امکانات مدیریت شهری خواهد کرد.

اللهیاری در ادامه به تشریح فعالیت ها و برنامه های این فرهنگسرا پرداخت و گفت: توانمندسازی حوزه بانوان، برگزاری کلاس های و کارگاه های آموزشی، اجرای برنامه و کلاس های آموزشی در حوزه خانواده، ازدواج و فرزند آوری از جمله برنامه های این فرهنگسرا می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگسراهای شهر قزوین تخصصی می شوند

فرهنگسراهای شهر قزوین تخصصی می شوند