مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 15:452023-07-14سياسي

انقلاب اسلامی باعث زنده شدن اندیشه شیعی شد


انقلاب اسلامی باعث زنده شدن اندیشه شیعی شد و الآن هم شعله های این انقلاب به تمام دنیا سرایت یافته است و باعث نابودی کامل استکبار خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی امام جمعه موقت مشهد گفت: انقلاب اسلامی باعث زنده شدن اندیشه شیعی شد و الآن هم شعله های این انقلاب به تمام دنیا سرایت یافته است و باعث نابودی کامل استکبار خواهد شد.

حجت الاسلام محمدباقر فرزانه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی(ع) اظهار کرد: زمانی انگلیس نقشه دنیا را تعیین می کرد و توجه ویژه ای به خاورمیانه داشت، زیرا هم بیشترین ذخیره نفت و گاز دنیا در این منطقه قرار دارد و هم این نقطه پل ارتباطی میان شرق و غرب است.

وی با بیان اینکه وجدان بیدار مسلمانان مانعی بر سر راه انگلیس بود، افزود: لذا انگلیس دست به انجام چند اقدام زد تا اسلام را در خاورمیانه تضعیف کند.

انگلیس دید روحانیت منبع تغذیه اسلام است و خواست این منبع را از میان بردارد.

همچنین تصمیم گرفت دین را برای مردم بی ارزش کند و به منظور جذب مردم، جاذبه هایی را ایجاد کرد که از جمله این جاذبه ها، عریان سازی زنان بود.

امام جمعه موقت مشهد ادامه داد: همچنین انگلیس پیش از انقلاب به منظور بی دین سازی نسل جوان ایرانی، دانشگاه هایی را در ایران تاسیس کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی باعث زنده شدن اندیشه شیعی شد

انقلاب اسلامی باعث زنده شدن اندیشه شیعی شد