مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 08:352023-07-11سياسي

چرا بیکاری در آذربایجان شرقی صفر شد!


چندی پیش صحبت های رییس اتاق بازرگانی تبریز در حضور ریاست جمهوری و اعلام «صفر شدن بیکاری در آذربایجان شرقی» جنجال هایی را به وجود آورد که حال به بررسی چند و چون این مطلب می پردازیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی چندی پیش صحبت های رییس اتاق بازرگانی تبریز در حضور ریاست جمهوری و اعلام صفر شدن بیکاری در آذربایجان شرقی جنجال هایی را به وجود آورد که حال به بررسی چند و چون این مطلب می پردازیم.

یونس ژائله، رییس اتاق بازرگانی تبریز در جلسه شورای برنامه ریزی استان که با حضور حجت الاسلام رییسی، رییس جمهور و کابینه دولت در تبریز برگزار شد، اعلام کرد که بیکاری در استان به صفر رسیده و واحدهای تولیدی و صنایع استان نیز درخواست واردات نیروی کار را دارند.

موضوعی که انتقادات را در خصوص اهمیت ندادن به قشر بیکار حاضر استان، پایین بودن حقوق کارگران و در نهایت تمایل نداشتن به کار در واحدهای تولیدی با نرخ پایین را نثار صاحب سخن کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برای یافتن حقیقت این موضوع ابتدا بایستی ظرفیت های آذربایجان شرقی در حوزه تولید و صنعت را معرفی کنیم و سپس دلیل اعلام صفر شدن بیکاری را بیابیم.

بالای 80 درصد اقتصاد آذربایجان شرقی در دست بخش خصوصی است آذربایجان شرقی یکی از استان های زرخیز کشور از بابت مشارکت بخش خصوصی محسوب می شود؛ به طوری که بالای 80 درصد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا بیکاری در آذربایجان شرقی صفر شد!

چرا بیکاری در آذربایجان شرقی صفر شد!