مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 17:352023-07-20سياسي

استاندار کردستان: نخبگان از مسوولان مطالبه گری کنند


مدیران و دستگاه های اجرایی نیاز به نخبگان را مورد توجه قرار دهند و نخبگان نیز از مسوولان مطالبه گری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج،  ظهر امروز نشست استاندار با مدیران فن آور، شرکت های دانش بنیان و نخبگان در سالن جلسات شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، جمعی از نخبگان در این جلسه به بیان مشکلات و مسائل حوزه فعالیت خود پرداختند.

 در این نشست، مواردی از جمله وجود خلاهای قانونی برای فعالیت شرکت های دانش بنیان، ضرورت تسهیل در پرداخت وام ه، عدم حمایت از شرکت های دانش بنیان طراحان از طرف دستگاه های دولتی و لزوم انتخاب نخبگان به عنوان مشاور در استانداری مطرح شد .

 استاندار کردستان در این جلسه اظهار کرد: نخبگان نیاز به توجه ندارند بلکه این نیاز باید از طرف مدیران و دستگاه های اجرایی به نخبگان وجود داشته باشد.

  وی تاکید کرد: ما نیازمند توجه نخبگان به دستگاه های اجرایی هستیم اما تاکنون این گونه پیش نرفته چراکه برخی دیدگاه ها هنوز تغییر نیافته است.

زارعی کوشا با بیان اینکه از چنین جلساتی با نخبگان  استقبال می کنیم، افزود: خواسته ها و مشکلات نخبگان را مورد توجه قرار می دهیم اما باید دانست که کردستان در حد نرمال نیست و  حجم کارهای بر زمین مانده زیاد است  لذا باید برای رسیدن به استانداردها تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کردستان: نخبگان از مسوولان مطالبه گری کنند

استاندار کردستان: نخبگان از مسوولان مطالبه گری کنند