مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 19:052023-07-09اقتصادي

36 درصد از سمن های جوانان استان بوشهر فعال است


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: تنها 17 سمن از 47 سمن ثبت شده در حوزه جوانان فعال هستند که چهار تشکل آن دارای شناسه ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر جمالی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بخش ازدواج جوانان کارهای ارزنده ای در استان بوشهر انجام شده و طرح های مهمی در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: در همین ایام اعیاد ذی الحجه جشن های وصال را برای بیش از 200 زوج در تمامی شهرستان ها برگزار کردیم و در بخش ارائه تسهیلات ازدواج نیز با همکاری بانک های عامل در شمار اولین های کشور هستیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در خصوص استفاده از فضاهای در اختیار دستگاه های دولتی برای برگزاری مراسم ازدواج که مصوبه کمیته سامان ازدواج است گفت: شرط استفاده از این فضاها متناسب بودن آنها برای برگزاری مراسم و نگهداری و تحویل آن بدون آسیب به این فضاها است.

وی در باره ورزش بانوان نیز خاطرنشان کرد: توسعه ورزش بانوان و آماده کردن زیرساخت های لازم نیز از جمله مهمترین برنامه های ورزشی ماست که از ابتدا برای آن برنامه ریزی کرده ایم.

جمالی از رایزنی با دستگاه های متولی واگذاری زمین های طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن است خبر داد و افزود: در این طرح خواسته ایم که ایجاد فضاهای ورزشی عمومی برای آینده نیز در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 درصد از سمن های جوانان استان بوشهر فعال است

36 درصد از سمن های جوانان استان بوشهر فعال است