مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 14:252023-07-06اقتصادي

محدودیت منابع در استان زنجان وجود دارد


با محدودیت منابع مواجه هستیم و مسئولان باید برای مجموعه خود تولید ثروت کنند که مولدسازی یکی از این موارد بوده و منطبق با قانون به درستی پیش رفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن افشارچی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان زنجان، گفت: در گذشته بنا بر هر منطقی تعداد زیادی پروژه در استان تعریف شده و کلنگ آن بر زمین زده شده است.

وی با بیان اینکه سئولان باید تلاش کنند علی رغم محدودیت های مالی موجود حداکثر بودجه را به انحای مختلف جذب کنند، اظهار کرد: مسئولان امر باید پروژه های کلنگ زنی شده ای را که از گذشته باقی مانده به اتمام برسانند و از حداکثر توان در این راستا بهره ببرند، اضافه کرد: البته در این راستا باید نظرات فرمانداران نیز اخذ و بعد از بررسی در تصمیمم گیری ها مورد توجه قرار گیرد.

استاندار زنجان گفت: در حال حاضر با محدودیت منابع مواجه هستیم و مسئولان باید برای مجموعه خود تولید ثروت کنند که مولدسازی یکی از این موارد بوده و منطبق با قانون به درستی پیش رفته است ولی باید تلاش ها مضاعف شود.

افشارچی تاکید کرد: تعدادی از پروژه ها از جمله سد بلوبین و بخشی از طرح جاده قیدار باید تا پایان امسال به اتمام برسد و تاکید داریم همه تلاش ها در این راستا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت منابع در استان زنجان وجود دارد

محدودیت منابع در استان زنجان وجود دارد