مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 07:502023-07-16سياسي

نیازمند حساس سازی جامعه نسبت به موضوع فرزندآوری هستیم


دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان همدان خواستار حساس سازی جامعه نسبت به موضوع فرزندآوری شد و یکی از مقولات اصلی برای تبیین گری و روشنگری جامعه را بیان ضرورت ایجاد نسل جدید دانست.

- حجت الاسلام مهدی جوادی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اولین مبنای قدرت هر جامعه ای در ابتدا وجود نیروی انسانی به صورت کمی است و بعد از آن، نیروی انسانی کیفی، گفت: در کشورمان متأسفانه با کاهش جدی جمعیت جوان مواجه هستیم و در مسیر پیش رو این کاهش با شیب تندتر و بیشتری روبرو خواهد شد.

وی با بیان اینکه اولین آسیب کاهش کمی جمعیت متوجه کاهش قدرت یک جامعه است و جامعه ضعیف، جامعه ای است که از نیروی انسانی حداقلی برخوردار باشد؛ اظهار کرد: در این مسیر، نیاز است در کنار تربیت نسل جوان و نوجوان و کیفی سازی جمعیت به نسل آینده و افزایش جمعیت نیز توجه شود.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان همدان به موضوع پنجره جمعیتی اشاره کرد و از نقش جمعیت در حوزه امنیت یاد کرد و گفت: جوانان ما نیروی دفاعی قوی ما هستند که باید روی آنها برنامه ریزی کنیم.

حجت الاسلام جوادی خواستار حساس سازی جامعه نسبت به موضوع فرزندآوری شد و افزود: در ابتدای امر باید ضرورت افزایش جمعیت فهم شود؛ اگر خانواده ها این ضرورت را برای 20 سال آینده به صورت جدی فهم کنند و نقش خودشان را در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند حساس سازی جامعه نسبت به موضوع فرزندآوری هستیم

نیازمند حساس سازی جامعه نسبت به موضوع فرزندآوری هستیم