مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 17:052023-06-27اقتصادي

117 فروشگاه در سیب و سوران به طرح کالابرگ الکترونیکی پیوستند


مسئول نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سیب و سوران گفت: 117 واحد پذیرنده فروشگاهی در این شهرستان از طریق برنامه کاربردی «شما» به طرح کالابرگ الکترونیکی پیوستند و به شهروندان متقاضی از اعتبار کالابرگ خدمت رسانی می کنند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مسئول نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سیب و سوران گفت: 117 واحد پذیرنده فروشگاهی در این شهرستان از طریق برنامه کاربردی شما به طرح کالابرگ الکترونیکی پیوستند و به شهروندان متقاضی از اعتبار کالابرگ خدمت رسانی می کنند.

فرهاد سپاهی در گفت وگو با ایسنا گفت: طرح کالا برگ الکترونیکی یکی از طرح های دولت در راستای حمایت از معیشت خانوارهای کم درآمد است که در پی آن، 11 قلم کالای اساسی به صورت یارانه ای در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: جامعه هدف عمده طرح کالا برگ الکترونیکی در سیب و سوران خانوارهای روستایی، عشایری و مددجویان نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد حضرت امام(ره) و سازمان بهزیستی هستند.

مسئول نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیب و سوران ادامه داد: برنامه های خوبی در شهرستان برای آموزش و معرفی کالابرگ الکترونیکی با حضور مردم در مساجد و مکان های عمومی و همچنین میزهای خدمت برگزار شد که استقبال مردم سیب و سوران را به همراه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

117 فروشگاه در سیب و سوران به طرح کالابرگ الکترونیکی پیوستند

117 فروشگاه در سیب و سوران به طرح کالابرگ الکترونیکی پیوستند