مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-04اجتماعي

درخشش 9 دانش آموز خراسان شمالی در مرحله دوم المپیادهای علمی کشور


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج مرحله دوم المپیادهای علمی کشور، نام 9 نفر از دانش آموزان خراسان شمالی در میان برگزیدگان آن قرار گرفته است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج مرحله دوم المپیادهای علمی کشور، نام 9 نفر از دانش آموزان خراسان شمالی در میان برگزیدگان آن قرار گرفته است.

ابوالقاسم اکبری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: مرحله دوم المپیادهای علمی دانش آموزان کشور از دهم اردیبهشت 1402 با المپیاد فیزیک و المپیاد علوم و فناوری نانو آغاز شد و در 16 رشته ادامه یافت که اکنون اسامی برگزیدگان آن مشخص شده است.

وی افزود: براین اساس، آسیه نوروزی مفرد از دبیرستان فرزانگان شیروان در المپیاد جغرافیا، مهدیه گواهی از دبیرستان فرزانگان شیروان و کوروش بهادری از دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی بجنورد در المپیاد سواد رسانه، عرفان آرام از دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی شیروان، عارف فرخاری از دبیرستان امام خمینی (ره) شیروان، هاتفه رسولی از دبیرستان نمونه نرجس بجنورد و فرزانه محمدی تیتکانلو از دبیرستان نمونه دولتی شهید فراهی فاروج در المپیاد علوم زمین، کوروش یوسف نژاد از دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی اسفراین در المپیاد علوم و فناوری نانو و محمدصالح آراسته قزاقی از دبیرستان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش 9 دانش آموز خراسان شمالی در مرحله دوم المپیادهای علمی کشور

درخشش 9 دانش آموز خراسان شمالی در مرحله دوم المپیادهای علمی کشور