مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 23:402023-06-26سياسي

50 بازرگان و تولیدکنندگان آذربایجان شرقی در روسیه و تاتارستان


استاندار آذربایجان شرقی، ا اشاره به حضور 50 نفر از بازرگانان و تولیدکنندگان آذربایجان شرقی در سفر به روسیه و جمهوری خودمختار تاتارستان، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم امشب  در شهر قازان در دیدار با رییس آژانس توسعه و جمعی از مقام های عالی جمهوری خودمختار تاتارستان، اظهار کرد: سفر سال گذشته رییس جمهور تاتارستان به آذربایجان شرقی، نقطه عطفی در توسعه روابط ایران و روسیه محسوب می شود.

وی افزود: این سفر متقابلی که امروز من و همکارانم از بخش های دولتی و خصوصی آذربایجان شرقی به جمهوری خودمختار تاتارستان انجام می دهیم، می تواند آغاز خوبی برای تعمیق مناسبات دوجانبه بین دو نقطه مختلف از دو کشور روسیه و ایران باشد.

وی با اشاره به حضور 50 نفر از بازرگانان و تولیدکنندگان آذربایجان شرقی در سفر به روسیه و جمهوری خودمختار تاتارستان، افزود: به دلیل اشتراکات مذهبی و فرهنگی، بین دو منطقه ظرفیت های بالایی برای گسترش مبادلات دو سویه در عرصه های مختلف اقتصادی، صنعتی، بازرگانی و کشاورزی و فرهنگی وجود دارد.

وی با اشاره به چشم انداز روشن توسعه مناسبات دوجانبه میان استان آذربایجان شرقی و جمهوری خودمختار تاتارستان در چارچوب تعمیق روابط میان ایران و روسیه، گفت: مبادلات تجاری و اقتصادی بین دو منطقه باید نسبت به گذشته در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 بازرگان و تولیدکنندگان آذربایجان شرقی در روسیه و تاتارستان

50 بازرگان و تولیدکنندگان آذربایجان شرقی در روسیه و تاتارستان