مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 21:352023-07-03سياسي

آغاز همایش انتخاباتی دفاتر نظارتی شورای نگهبان


همایش «قانون انتخابات، برنامه ریزی و راهبردها» صبح امروز دوشنبه باحضور مسئولان دفاتر نظارت و بازرسی استان های شورای نگهبان در تهران آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، همایش قانون انتخابات، برنامه ریزی و راهبردها صبح امروز (دوشنبه 12 تیر 1402) باحضور مسئولان دفاتر نظارت و بازرسی استان های شورای نگهبان در تهران آغاز شد.

آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان در آیین افتتاحیه این همایش ضمن بیان توصیه های اخلاقی به ارائه نکاتی درباره وظایف مسئولان دفاتر برای امر نظارت بر انتخابات کرد.

  دکتر سیامک ره پیک قائم مقام دبیر شورای نگهبان نیز به طور مشروح به بیان رویکرد ها و توصیه های انتخاباتی پرداخت و در این باره گفت: هدف گیری اصلی شورای نگهبان در این دوره از انتخابات اعتمادزایی و اطمینان بخشی است.

دکتر محمدحسن صادقی مقدم معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان هم ابراز امیدواری کرد که انتخابات 1402 با تحقق راهبرد های مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت برگزار شود.

همچنین دکتر امین الله زمانی مدیرکل انتخابات شورای نگهبان به ارائه آموزش ها و دستورالعمل های لازم پرداخت.

  هدف از برگزاری این همایش 2 روزه که فردا به پایان خواهد رسید و در آیین اختتامیه نیز افراد دیگری از اعضای شورای نگهبان به سخنرانی خواهند پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز همایش انتخاباتی دفاتر نظارتی شورای نگهبان

آغاز همایش انتخاباتی دفاتر نظارتی شورای نگهبان