مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 18:552023-07-19اجتماعي

استاندارد برای مهدکودک ها چگونه معنا می شود؟


سرپرست اداره کل استاندارد خراسان جنوبی گفت: در بازرسی از پیش دبستانی ها و مهدهای کودک استان، ویژگی های اقلیمی ویژگی های مکانی و ساختاری مورد ارزیابی بازرسان اداره کل استاندارد استان قرار می گیرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست اداره کل استاندارد خراسان جنوبی گفت: در بازرسی از پیش دبستانی ها و مهدهای کودک استان، ویژگی های اقلیمی ویژگی های مکانی و ساختاری مورد ارزیابی بازرسان اداره کل استاندارد استان قرار می گیرد.

مهدی دستورانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با هدف ارزیابی کیفیت خدمات پیش دبستانی ها و مهدهای کودک در استان، این مجموعه ها توسط کارشناسان اداره کل استاندارد دائما ارزیابی و بازرسی می شوند.

وی افزود: ارزیابی کیفیت خدمات پیش دبستانی ها و مهدهای کودک با هدف ارتقاء سطح خدمات ارائه شده در شهرستان بیرجند با بازدید از این اماکن انجام پذیرفت.

سرپرست اداره کل استاندارد خراسان جنوبی بیان کرد: در این بازرسی ها از پیش دبستانی ها و مهدهای کودک در سطح استان که مطابق استاندارد ملی شماره 7331 با عنوان کلاس مدارس ابتدایی ـ ویژگی ها انجام می گیرد، مواردی از قبیل ویژگی های اقلیمی شامل شیب زمین، شکل زمین، مقاومت در برابر زلزله و ویژگی های مکانی و ساختاری مانند میز و صندلی، درب کلاس و امکانات سمعی بصری و دید نوآموز مورد ارزیابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندارد برای مهدکودک ها چگونه معنا می شود؟

استاندارد برای مهدکودک ها چگونه معنا می شود؟