مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-06سياسي

علما، ستون های بنای تمدن ایران اسلامی هستند


علما و مربیان الهی در قرون متمادی، ستون های بنای تمدن ایران اسلامی بوده اند.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس مجلس شورای اسلامی گفت: علما و مربیان الهی در قرون متمادی، ستون های بنای تمدن ایران اسلامی بوده اند.

محمدباقر قالیباف، در پیامی به اجلاسیه جامعه علما و طلاب شهرستان زیرکوه که امام جمعه زیرکوه آن را روز پنجشنبه در دومین اجلاسیه جامعه علما و طلاب شهرستان زیرکوه و بزرگداشت آیت الله محمد صادق اوحدی در شهر زهان قرائت کرد، بیان کرد: اهتمام ایشان به حفظ، غنابخشی و انتقال میراث فکری و معنوی نسل های بعد نقش مهمی در ثبات و اعتلای هویتی در این فرهنگ غنی داشته است.

وی اظهار کرد: حضرت آیت الله محمد صادق اوحدی، احیاگر حوزه علمیه زهان یکی از این عالمان مجاهد است که با وجود امکان حضور در حوزه های مشهد و قم ولی سیرهای مألوف با توجه به نیاز مردم به ارتباط با علای ربانی، به موطن خویش بازگشتند و عمر با برکتشان را در مسیر هدایت و تربیت طلاب و تبلیغ دین صرف کردند.

رییس مجلس با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این مراسم بزرگداشت ابراز امیدواری کرد که یاد و راه این روحانی وارسته و دلداده اهل بیت (ع) گرامی و پر رهرو باشد.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در پیامی به این اجلاسیه که جانشین سازمان اطلاعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علما، ستون های بنای تمدن ایران اسلامی هستند

علما، ستون های بنای تمدن ایران اسلامی هستند