مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-13سياسي

نوجوان ملایری رییس مجلس شورای دانش آموزی کشور شد


رییس اداره آموزش و پرورش ملایر گفت: علیرضا خدابنده لو، نوجوان ملایری به عنوان رییس مجلس شورای دانش آموزی کشور انتخاب شد.

- ایسنا/همدان رییس اداره آموزش و پرورش ملایر گفت: علیرضا خدابنده لو، نوجوان ملایری به عنوان رییس مجلس شورای دانش آموزی کشور انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ملایر، مهدی عابدینی نیا با اشاره به انتخاب دانش آموزی ملایری به عنوان رییس مجلس دانش آموزی کشور اظهار کرد: مجلس شورای دانش آموزی تشکلی صنفی است که با حضور 150 نفر از نمایندگان دانش‎آموزان سراسر کشور تشکیل می ‎شود.

وی ادامه داد: این مجلس به نوعی تمرینی برای پیشبرد اصول و معیارهای مختلف مردم سالاری است و پل ارتباطی بین دانش آموزان و میران تصمیم گیرنده در کشور است.

وی مجلس شورای دانش آموزی را زمینه ساز و پرورش دهنده آینده سازان کشور دانست و مطرح کرد: منتخبان شوراهای دانش آموزی مدارس شهرستان در استان گردهم آمده و نمایندگان استان را انتخاب کرده و سپس نماینده های استان در مجلس شورای دانش آموزی کشور حضور می یابند.

عابدینی نیا با بیان اینکه جلسات مجلس شورای دانش آموزی در ساختمان بهارستان برگزار می شود، افزود: علیرضا خدابنده لو دانش آموز پایه یازدهم تجربی دبیرستان شاهد شهیدحیدری ملایر، به عنوان نماینده دانش آموزان استان هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوان ملایری رییس مجلس شورای دانش آموزی کشور شد

نوجوان ملایری رییس مجلس شورای دانش آموزی کشور شد